Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29080
Title: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Бойко Н. О.
Keywords: маркетинг
потреба
ринок
споживач
маркетингові моделі
поведінка споживачів
маркетингові дослідження
комплекс маркетингу
конкуренти
посередники
контактні аудиторії
товар
послуга
маркетингові комунікації
маркетингова товарна політика
ціна
збут
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
маркетинговий менеджмент
Issue Date: 2022
Citation: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. Н.О.Бойко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 15 с. (укр. мова)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29080
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
доп.план_ОК27 Маркетинг.docx.pdf818,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.