Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2931
Title: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Колєснік В. П.
Keywords: маркетингова стратегія
основні аспекти маркетингової стратегії
класифікація маркетингових стратегій
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Колєснік В.П. Сутність та класифікація маркетингової стратегії підприємства / В.П. Колєснік // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 53 - 54
Abstract: Досліджено поняття маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто різні точки зору щодо визначення цього поняття. Визначено класифікацію маркетингових стратегій за різними ознаками. Зроблено акцент на необхідності ретельного вибору стратегії залежно від загального стану підприємства та його потреб для забезпечення стійких ринкових позицій.
Исследовано понятие маркетинговой стратегии предприятия. Рассмотрены разные точки зрения относительно определения этого понятия. Приведена классификация маркетинговых стратегий по разным признакам. Сделан акцент на необходимости тщательного выбора стратегии в зависимости от позиций предприятия и его потребностей для обеспечения прочных рыночных позиций.
The concept of marketing strategy of an enterprise is researched. Different points of view concerning the determination of this concept are considered. Marketing strategies are classified by different signs. The necessity of careful choice of a strategy depending on the of enterprise position and its needs for providing the firm market standing is emphasized.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2931
Appears in Collections:№2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.