Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29323
Назва: Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації
Автори: Астахова І. Е.
Горобинська М. В.
Теми: маркетингове забезпечення
експортна діяльність
цифрова трансформація
конкурентоспроможність
ефективність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформації / І. Е. Астахова, М. В. Горобинська // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022р. : тези допов. - Харків: ФОП Лібуркіна, 2022. – С. 729-732.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто ефективне застосування інструментів маркетингового забезпечення з використанням маркетингових технологій в процесі експортної діяльності, доведено, що залучення маркетингових інструментів у цифровій сфері може допомогти підприємству увійти на ринок з використанням Інтернет-платформ продажу та дає можливість протестувати вірогідність успіху без значних капіталовкладень. Визначено, що впровадження та вдосконалення маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства при його виході на нові зовнішні ринки вплине в подальшому не тільки на ефективність експортної діяльності підприємства, а й на вірогідність успіху в розвитку міжнародній діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29323
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Астахова - тези2022.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.