Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530
Title: Впровадження засобів формування довіри у рекламі
Authors: Кулініч С. О.
Keywords: реклама
рекламна компанія
довіра
засоби формування довіри
Issue Date: 2023
Citation: Кулініч С. О. Впровадження засобів формування довіри у рекламі / С. О. Кулініч // Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід: матеріали II Міжнародної наукової конференції, 5 травня 2023р. : тези допов. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: Європейська наукова платформа, 2023. - С. 150-152.
Abstract: Стаття присвячена розгляду психологічних та маркетингових аспектів формування довіри до реклами. Досліджені існуючі засоби підвищення довіри до реклами та запропоновані методи її підвищення. Також в статті проаналізовані приклади успішних кампаній з формування довіри до реклами в Україні та за кордоном.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кулініч С.О._тези.pdf195,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.