Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530
Назва: Впровадження засобів формування довіри у рекламі
Автори: Кулініч С. О.
Теми: реклама
рекламна компанія
довіра
засоби формування довіри
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Кулініч С. О. Впровадження засобів формування довіри у рекламі / С. О. Кулініч // Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід: матеріали II Міжнародної наукової конференції, 5 травня 2023р. : тези допов. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: Європейська наукова платформа, 2023. - С. 150-152.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду психологічних та маркетингових аспектів формування довіри до реклами. Досліджені існуючі засоби підвищення довіри до реклами та запропоновані методи її підвищення. Також в статті проаналізовані приклади успішних кампаній з формування довіри до реклами в Україні та за кордоном.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулініч С.О._тези.pdf195,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.