Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2968
Title: ВПЛИВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ НА ФОРМУВАННЯ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Нестеренко А. Т.
Keywords: товар
життєвий цикл товару
система збуту
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Нестеренко А. Т. Вплив життєвого циклу товару на формування збуту підприємства / А. Т. Нестеренко // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 116-117.
Abstract: Проведено аналіз впливу життєвого циклу товару на систему збуту підприємства, а також аналіз особливостей формування збуту підприємства з урахуванням стадій життєвого циклу товару. Зроблено основні висновки щодо ефективного врахування особливостей життєвого циклу в процесі формування системи збуту.
Проведен анализ влияния жизненного цикла товара на систему сбыта предприятия, а также анализ особенностей формирования сбыта предприятия с учетом стадий жизненного цикла товара. Сделаны основные выводы по эффективному учету особенностей жизненного цикла при формировании системы сбыта.
The paper analyzes the impact of product life cycle on the business sales system, as well as of the formation of companies marketing with regard to stages of the product life cycle. The key findings on effective accounting features of the life cycle while forming the sales system are made.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2968
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.