Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2968
Назва: ВПЛИВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ НА ФОРМУВАННЯ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Нестеренко А. Т.
Теми: товар
життєвий цикл товару
система збуту
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Нестеренко А. Т. Вплив життєвого циклу товару на формування збуту підприємства / А. Т. Нестеренко // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 116-117.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз впливу життєвого циклу товару на систему збуту підприємства, а також аналіз особливостей формування збуту підприємства з урахуванням стадій життєвого циклу товару. Зроблено основні висновки щодо ефективного врахування особливостей життєвого циклу в процесі формування системи збуту.
Проведен анализ влияния жизненного цикла товара на систему сбыта предприятия, а также анализ особенностей формирования сбыта предприятия с учетом стадий жизненного цикла товара. Сделаны основные выводы по эффективному учету особенностей жизненного цикла при формировании системы сбыта.
The paper analyzes the impact of product life cycle on the business sales system, as well as of the formation of companies marketing with regard to stages of the product life cycle. The key findings on effective accounting features of the life cycle while forming the sales system are made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2968
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.