Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29805
Назва: Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів
Автори: Куруджи Ю. В.
Холодний Г. О.
Холодна Ю. Є.
Теми: цифрові трансформації
маркетинг
інструменти маркетингу
туристична галузь
цифровий маркетинг
цифровізація
розвиток
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Куруджи Ю. В. Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликів / Ю. В. Куруджи, Г. О. Холодний, Ю. Є. Холодна // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 48.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що процеси цифровізації змінили підходи до організації бізнесу, в тому числі і в туристичній сфері, а існуючі виклики стимулювали зростання ділової активності в сфері онлайн. Встановлено доцільність застосування маркетингових інструментів у інтерактивному просторі. Зазначено, що технології цифрового маркетингу здатні привернути інтерес до відповідних послуг, підвищити ефективність функціонування та кон- курентоспроможність не лише цієї сфери, а й стимулювати розвиток суміжних галузей. Узагальнено практики туристичних компаній з різних країни світу, які мають значний досвід використання інструментів цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на напрацюваннях, які представляють інтерес для вітчизняної галузі. Сформо- вано комплекс організаційних рішень для запровадження інструментів цифрового маркетингу в туристичній сфері.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29805
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Холодний 2023.pdf216,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.