Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29833
Назва: Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки України
Автори: Бєлікова Н. В.
Теми: маркетинг
інформаційне середовище
причино-наслідкові зв’язки
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Бєлікова Н. В. Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки України // Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку бізнесу, фінансово-кредитних та облікових систем : збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19 травня 2023 р. – Харків, 2023. – С. 252-254.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність категорій наслідок та причинно-наслідкові зв’язки в контексті міждисциплінарного підходу, визначено особливості взаємодії причин та наслідків як передумова змін у явищах та процесах. Доведено, що об’єктивне існування філософських категорій «причина» та «наслідок» та утворення причинно-наслідкових зв’язків між ними зумовлює необхідність їх включення до теоретичного підґрунтя, що дозволить підвищити наукову обґрунтованість рішень з відновлення маркетингової діяльності підприємств України в повоєнному періоді, а саме: пошук шляхів залучення додаткових обсягів фінансової допомоги від міжнародних донорів, урядів інших країн та неурядових організацій; участь підприємств у проєктах економічного відновлення; налагодження механізму відшкодування витрат тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29833
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
download.pdf797,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.