Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29836
Назва: Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в Україні
Автори: Благун І. І.
Гриневич Л. В.
Теми: земля
ринок землі
маркетинг
маркетингове дослідження
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Благун І. І. Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в Україні / І. І. Благун, Л. В. Гриневич // Наукове видання «Інфраструктура ринку». – 2023. - № 71. - С.48-52.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню привабливості ринку землі в Україні на основі маркетингового підходу. Земля виступає як товар, а отже вона має власні якісні та кількісні характеристики в кожній області країни. Отже, є потреба у диференційованому підході до формування цін на неї. При цьому слід враховувати, що земля є специфічним товаром, який має високу цінність для покупця, а отже однією з задач маркетингу є сформувати довгострокову стратегію її ціноутворення. Запропоновані етапи маркетингового дослідження привабливості ринку землі в Україні, які запропоновані в статті дозволяють системно підходити до формування майбутньої цінової стратегії маркетингу. Яку обрати: "зняття вершків", "стратегію проникнення на ринок" чи нейтральну стратегію або створити певний мікс з них – можливо на основі аналізу результатів маркетингового дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29836
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МаркДосл_Благун_Гриневич.pdf231,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.