Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29960
Title: Якість обслуговування як ключовий фактор успіху підприємництва в сфері послуг
Authors: Іпполітова І. Я.
Кулинич І. Е.
Keywords: сфера послуг
конкуренція
управління якістю
організаційно-економічні фактори
соціальні фактори
Total Quality Management (TQM)
маркетинг послуг
Issue Date: 2023
Citation: Іпполітова І. Я. Якість обслуговування як ключовий фактор успіху підприємництва в сфері послуг / І. Я. Іпполітова, І. Е. Кулинич // Підприємництво та торгівля: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 трав. 2023р. : тези допов. - Луцьк: Луцький національний технічний університет, 2023. – С. 155-157.
Abstract: В тезах розглянуто роль якості обслуговування як ключового фактора успіху підприємництва в сфері послуг. Аналізується актуальність проблеми та вплив якості обслуговування на успішність підприємства. Досліджуються різні аспекти якісного сервісу, які безпосередньо впливають на ефективність роботи з клієнтами. Розглядається роль якості обслуговування у Total Quality Management (TQM) та підкреслюється важливість надання якісного сервісу у будь-яких бізнеса, які працюють у сфері обслуговування.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29960
Appears in Collections:Статті (ПіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іпполітова, Кулинич тези.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.