Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30019
Назва: Профайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективності
Автори: Ушкальов В. В.
Мартіянова М. П.
Теми: профайлінг
взаємодія
економічна ефективність психологічного забезпечення
оцінка ефективності
споживач
продажі
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ушкальов В. В. Профайлінг споживача: проблемні аспекти економічної ефективності / В. В. Ушкальов, М. П. Мартіянова // Причорноморські економічні студії. - 2023. – Вип. 80. - С. 110 – 115.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості та проблемні аспекти визначення економічної ефективності психологічного забезпечення роботи зі споживачем. Запропоновано модель оцінювання економічної ефективності профайлінгу споживача. Визначено структуру економічних результатів, що є наслідком використання такого інструменту профілювання поведінки, як LAB-рrofile. Окреслено загальні підходи та складові оцінки ефективності застосування даної технології та економічні аспекти її навчання персоналу підприємств, що задіяний у комунікаційних процесах зі споживачами. Визначено, що складовими економічної ефективності профайлінгу є економія часу на пошук відповідних ментальних моделей та підвищення результативності комунікації. Вагомим аспектом при цьому виступає рівень якості сформованої моделі поведінки споживача, що обумовлюється компетентністю особи, яка застосовує профайлінг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30019
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ушкальов,Мартіянова_стаття.pdf203,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.