Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30057
Title: Стратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Панчук А. С.
Keywords: маркетинг
стратегічний маркетинг
маркетингові стратегії
стратегічне планування
план маркетингу
маркетингові дослідження
маркетингові інструменти
стратегічний аналіз
матриця
альтернативи
стратегічний набір
Issue Date: 2023
Citation: Стратегічний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. А.С. Панчук – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, що розглядаються під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30057
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз. 303 РП !Стратегічний маркетинг_Панчук.pdf342,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.