Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30059
Title: Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Authors: Ус М. І.
Keywords: маркетинг
маркетингова аналітика
маркетинговий аналіз
дані
маркетингове дослідження
гіпотеза
цикл аналізу
аналітичний інструментарій
дашборд
data-driven маркетинг
метрики
вибірка
методи статистичног аналізу
Issue Date: 2023
Citation: Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 15 с. (Укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30059
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз. 305 РП !Маркетингова аналітика_Ус.docx.pdf352,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.