Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30144
Назва: Перехід до персоналізованого навчання студентів та цифрового освітнього середовища у закладах вищої освіти (на прикладі КНР)
Автори: Гоу Кванденг
Теми: персоналізоване навчання
цифрове освітнє середовище
цифрові технології
студенти коледжів та університетів
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Гоу Кванденг Перехід до персоналізованого навчання студентів та цифрового освітнього середовища у закладах вищої освіти (на прикладі КНР) / Гоу Кванденг // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків – м. Торунь, 3-4 березня 2020 р. : тези допов. - Харків: ФОП Панов А.М., 2020. - С. 258-259.
Короткий огляд (реферат): Впровадження персоналізованого навчання допомагає досягти мети навчання студентів відповідно до їхньої здатності та вирощування інноваційних талантів. На основі огляду китайської та зарубіжної літератури в роботі переосмислюється значення та концепції персоналізованого навчання, цифрового освітнього середовища, уточнюється поняття та розглядається технічна підтримка персоналізованого навчання студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30144
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоу Кванденг_Перехід до персоналізованого навчання.pdf531,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.