Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30171
Назва: Лінгвістична самоосвіта майбутніх учителів іноземних мов: теорія і методика
Автори: Шумський О. Л.
Теми: лінгвосамоосвіта
система
лінгводидактична технологія
готовність
психолого-педагогічні умови
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лінгвістична самоосвіта майбутніх учителів іноземних мов: теорія і методика: монографія /О. Л. Шумський. - Харків: Видавець О. А. Мірошниченко, 2019. - 400 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії представлено теоретичні і методичні засади лінгвосамоосвіти майбутніх учителів іноземних мов у педагогічних закладах вищої освіти. Розкрито сутність та особливості змісту лінгвосамоосвіти майбутнього вчителя іноземних мов. Доведено необхідність здійснення концептуального переходу від лінгвістичної освіти до лінгвосамоосвіти. Науково обґрунтовано концепцію та змодельовано систему лінгвосамоосвіти. Схарактеризовано структуру готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. Запропоновано інноваційну лінгводидактичну технологію формування означеної готовності, визначено педагогічні умови ефективного функціонування системи лінгвосамоосвіти, розроблено її навчально-методичне забезпечення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30171
Розташовується у зібраннях:Монографії (ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія_Шумський.pdf2,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.