Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПавлюк М. О.-
dc.date.accessioned2023-12-17T21:27:23Z-
dc.date.available2023-12-17T21:27:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПавлюк М. О. Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії / М. О. Павлюк // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика. – 2022. – №63. – С. 38-42.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738-
dc.description.abstractМетою статті є розглянути використання інтернет-комунікацій у процесі просування компанії, підвищення її репутації та формування лояльності аудиторії. Проаналізовані переваги та недоліки використання інтернет-медіа. Вивчені методи просування продуктів та послуг у мережі.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectмедіаru_RU
dc.subjectлояльністьru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectпросуванняru_RU
dc.subjectцільова аудиторіяru_RU
dc.titleВикористання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття_Павлюк М.О.pdf188,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.