Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738
Title: Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії
Authors: Павлюк М. О.
Keywords: маркетинг
інтернет
медіа
лояльність
комунікація
просування
цільова аудиторія
Issue Date: 2022
Citation: Павлюк М. О. Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії / М. О. Павлюк // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика. – 2022. – №63. – С. 38-42.
Abstract: Метою статті є розглянути використання інтернет-комунікацій у процесі просування компанії, підвищення її репутації та формування лояльності аудиторії. Проаналізовані переваги та недоліки використання інтернет-медіа. Вивчені методи просування продуктів та послуг у мережі.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Павлюк М.О.pdf188,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.