Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738
Назва: Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії
Автори: Павлюк М. О.
Теми: маркетинг
інтернет
медіа
лояльність
комунікація
просування
цільова аудиторія
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Павлюк М. О. Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії / М. О. Павлюк // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика. – 2022. – №63. – С. 38-42.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є розглянути використання інтернет-комунікацій у процесі просування компанії, підвищення її репутації та формування лояльності аудиторії. Проаналізовані переваги та недоліки використання інтернет-медіа. Вивчені методи просування продуктів та послуг у мережі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30738
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Павлюк М.О.pdf188,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.