Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30768
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ципіна Д. С. | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-21T09:19:18Z | - |
dc.date.available | 2023-12-21T09:19:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ципіна Д. С. Факторний аналіз формування комунікативної компетентності студентів магістратури / Д.С.Ципіна // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнської заочної науково-методичної конференції, 30 листопада 2023 р. - Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2023. - С. 33-36. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30768 | - |
dc.description.abstract | Розглядається важливість аналізу факторів при вирішенні проблеми формування комунікативної компетентності студентів магістратури та розкрито дію чотирьох факторів: об’єктивного, суб’єктивного, особистісного та людського. Підкреслено, що під впливом об’єктивного фактора складається основне протиріччя: з одного боку, розвиток інформаційно-комунікаційного суспільства висуває певні вимоги до майбутніх менеджерів щодо володіння комунікативною компетентністю; з іншого боку, реальний стан підготовленості фахівців цього профілю до здійснення ефективної комунікативної діяльності не відповідає повною мірою вимогам державних стандартів. Наголошується про те, що суб’єктивний фактор пов’язаний з розвитком суб’єктів навчальної діяльності – студента та викладача. Формування студента як передбачає оволодіння вмінням планувати, організовувати свою діяльність. Формування комунікативної компетентності має враховувати потреби студента у здійсненні пізнавальної діяльності в процесі навчання. Досліджено, що при визначенні проблеми формування комунікативної компетентності має бути врахований також особистісний фактор впливу, оскільки він є мірою активності індивідуального прояву соціального суб’єкта, який передбачає розвиток особистостей суб’єктів навчальної діяльності – студента та викладача. Підкреслена важливість розгляду характеру відносин під час навчальної діяльності, тобто дію людського фактора. Цей фактор передбачає визнання людини як рівноправного та свідомого учасника суспільного розвитку і висуває на передній план також потреби у творчій діяльності, участі в управлінні та ін. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | державні стандарти | ru_RU |
dc.subject | комунікативна компетентність | ru_RU |
dc.subject | навчальна діяльність | ru_RU |
dc.subject | суб’єкти навчальної діяльності | ru_RU |
dc.subject | фактори впливу | ru_RU |
dc.title | Факторний аналіз формування комунікативної компетентності студентів магістратури | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті ( ІМтаМК) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ципіна Збірник_НАНГУ_2023.pdf | 760,71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.