Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30768
Title: Факторний аналіз формування комунікативної компетентності студентів магістратури
Authors: Ципіна Д. С.
Keywords: державні стандарти
комунікативна компетентність
навчальна діяльність
суб’єкти навчальної діяльності
фактори впливу
Issue Date: 2023
Citation: Ципіна Д. С. Факторний аналіз формування комунікативної компетентності студентів магістратури / Д.С.Ципіна // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнської заочної науково-методичної конференції, 30 листопада 2023 р. - Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2023. - С. 33-36.
Abstract: Розглядається важливість аналізу факторів при вирішенні проблеми формування комунікативної компетентності студентів магістратури та розкрито дію чотирьох факторів: об’єктивного, суб’єктивного, особистісного та людського. Підкреслено, що під впливом об’єктивного фактора складається основне протиріччя: з одного боку, розвиток інформаційно-комунікаційного суспільства висуває певні вимоги до майбутніх менеджерів щодо володіння комунікативною компетентністю; з іншого боку, реальний стан підготовленості фахівців цього профілю до здійснення ефективної комунікативної діяльності не відповідає повною мірою вимогам державних стандартів. Наголошується про те, що суб’єктивний фактор пов’язаний з розвитком суб’єктів навчальної діяльності – студента та викладача. Формування студента як передбачає оволодіння вмінням планувати, організовувати свою діяльність. Формування комунікативної компетентності має враховувати потреби студента у здійсненні пізнавальної діяльності в процесі навчання. Досліджено, що при визначенні проблеми формування комунікативної компетентності має бути врахований також особистісний фактор впливу, оскільки він є мірою активності індивідуального прояву соціального суб’єкта, який передбачає розвиток особистостей суб’єктів навчальної діяльності – студента та викладача. Підкреслена важливість розгляду характеру відносин під час навчальної діяльності, тобто дію людського фактора. Цей фактор передбачає визнання людини як рівноправного та свідомого учасника суспільного розвитку і висуває на передній план також потреби у творчій діяльності, участі в управлінні та ін.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30768
Appears in Collections:Статті ( ІМтаМК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ципіна Збірник_НАНГУ_2023.pdf760,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.