Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30768
Назва: Факторний аналіз формування комунікативної компетентності студентів магістратури
Автори: Ципіна Д. С.
Теми: державні стандарти
комунікативна компетентність
навчальна діяльність
суб’єкти навчальної діяльності
фактори впливу
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ципіна Д. С. Факторний аналіз формування комунікативної компетентності студентів магістратури / Д.С.Ципіна // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти : матеріали Всеукраїнської заочної науково-методичної конференції, 30 листопада 2023 р. - Харків: Національна академія Національної гвардії України, 2023. - С. 33-36.
Короткий огляд (реферат): Розглядається важливість аналізу факторів при вирішенні проблеми формування комунікативної компетентності студентів магістратури та розкрито дію чотирьох факторів: об’єктивного, суб’єктивного, особистісного та людського. Підкреслено, що під впливом об’єктивного фактора складається основне протиріччя: з одного боку, розвиток інформаційно-комунікаційного суспільства висуває певні вимоги до майбутніх менеджерів щодо володіння комунікативною компетентністю; з іншого боку, реальний стан підготовленості фахівців цього профілю до здійснення ефективної комунікативної діяльності не відповідає повною мірою вимогам державних стандартів. Наголошується про те, що суб’єктивний фактор пов’язаний з розвитком суб’єктів навчальної діяльності – студента та викладача. Формування студента як передбачає оволодіння вмінням планувати, організовувати свою діяльність. Формування комунікативної компетентності має враховувати потреби студента у здійсненні пізнавальної діяльності в процесі навчання. Досліджено, що при визначенні проблеми формування комунікативної компетентності має бути врахований також особистісний фактор впливу, оскільки він є мірою активності індивідуального прояву соціального суб’єкта, який передбачає розвиток особистостей суб’єктів навчальної діяльності – студента та викладача. Підкреслена важливість розгляду характеру відносин під час навчальної діяльності, тобто дію людського фактора. Цей фактор передбачає визнання людини як рівноправного та свідомого учасника суспільного розвитку і висуває на передній план також потреби у творчій діяльності, участі в управлінні та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30768
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІМтаМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ципіна Збірник_НАНГУ_2023.pdf760,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.