Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843
Title: Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів)
Authors: Чжан Юйтін
Keywords: емоційний та соціальний інтелект
навчальні досягнення
соціальні досягнення
соціальна тривожність
Issue Date: 2023
Citation: Чжан Юйтін Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів): дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 «Освітні, педагогічні науки» освітньої програми «Педагогіка та адміністрування освіти» / Чжан Юйтін. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 103 с.
Abstract: Метою дипломної роботи є аналіз значущості та важливості соціального та емоційного інтелекту в освітньому процесі студентів вищих навчальних закладів та дослідження факторів впливу. В дослідженні здійснено оцінку емоційного і соціального інтелекту китайських студентів коледжу, вивчено регіональні відмінності та розглянуто проблеми у розвитку цих навичок. Використовуючи анкети на трьох рівнях коледжу, ми аналізуємо такі фактори, як вік, соціальний клас і стать, досліджуючи кореляції з академічною та соціальною успішністю студентів. Отримані результати дозволяють надати рекомендації щодо підвищення емоційного та соціального інтелекту студентів коледжу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чжан.pdf841,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.