Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843
Назва: Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів)
Автори: Чжан Юйтін
Теми: емоційний та соціальний інтелект
навчальні досягнення
соціальні досягнення
соціальна тривожність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Чжан Юйтін Роль соціального та емоціонального інтелекту студентів ЗВО в освітньому процесі (на прикладі китайських університетів): дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра: спец. 073 «Освітні, педагогічні науки» освітньої програми «Педагогіка та адміністрування освіти» / Чжан Юйтін. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є аналіз значущості та важливості соціального та емоційного інтелекту в освітньому процесі студентів вищих навчальних закладів та дослідження факторів впливу. В дослідженні здійснено оцінку емоційного і соціального інтелекту китайських студентів коледжу, вивчено регіональні відмінності та розглянуто проблеми у розвитку цих навичок. Використовуючи анкети на трьох рівнях коледжу, ми аналізуємо такі фактори, як вік, соціальний клас і стать, досліджуючи кореляції з академічною та соціальною успішністю студентів. Отримані результати дозволяють надати рекомендації щодо підвищення емоційного та соціального інтелекту студентів коледжу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30843
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чжан.pdf841,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.