Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30885
Title: Удосконалення комунiкацiйної полiтики пiдприємства
Authors: Лобас А.
Keywords: комунікація
комунікаційна політика
маркетингове дослідження
стратегія
комунікаційна стратегія
Issue Date: 2023
Citation: Лобас А. Удосконалення комунiкацiйної полiтики пiдприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра спец. 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» / А. Лобас. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 52 с.
Abstract: Сучасна реальність вимагає більше, ніж просто ефективної комунікації; вона потребує постійної адаптації до змін і використання новітніх інструментів та технологій для досягнення успіху. Відсутність чіткої та сучасної комунікаційної політики може призвести до втрати ринкової частки та негативного впливу на репутацію підприємства. Тому тема удосконалення комунікаційної політики є дуже актуальною в сучасному бізнес-середовищі. Метою дипломної роботи є удосконалення комунікаційної політики підприємства «Квантум Маркетинг». Відповідно до поставленої мети було реалізовано наступні завдання: узагальнено та систематизовано теоретичні джерела щодо визначення категорії «комунікаційна політика», визначено принципи на яких вона будується; систематизовано інформаційно-аналітичну базу для проведення дослідження комунікаційної політики підприємства; проведено комплексний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, яке впливає на формування комунікаційної політики підприємства; запропоновано рекомендації щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства; розраховано ефективність від впровадження запропонованих заходів спрямованих на удосконалення комунікаційної політики підприємства. Об'єктом дослідження є процес управління комунікаційною політикою підприємства «Квантум Маркетинг». Предметом дослідження є комунікаційною політикою підприємства «Квантум Маркетинг». У процесі дослідження застосовувалися наукові методи аналізу, порівняння, узагальнення та моделювання, а також методи опитування та спостереження. Для аналізу сучасних тенденцій та стратегічного планування були використані методи SWOT-аналізу та PEST-аналізу.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30885
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лобас.pdf824,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.