Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30887
Назва: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства
Автори: Нарватов С.
Теми: маркетинг
маркетингова комунікація
комунікаційна політика
комунікація
удосконалення комунікації
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Нарватов С. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства: дипломна робота на здобуття вищої освіти магістра спец. 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» / С. Нарватов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 63 с.
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є виявлення шляхів удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ТОВ «Небозвід». Об’єкт дослідження є маркетингова комунікаційна політика підприємства ТОВ «Небозвід». Предмет дослідження - удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ТОВ «Небозвід».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30887
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нарватов.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.