Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31025
Title: Теоретична основа базових стратегій підвищення конкурентоспроможності компанії
Authors: Логінова К. С.
Keywords: конкуренція
конкурентоспроможність
стратегії підвищення конкурентопроможності
Issue Date: 2023
Citation: Логінова К. С. Теоретична основа базових стратегій підвищення конкурентоспроможності компанії / К. С. Логінова // Scientific practice: modern and classical research methods : Materials of V International Scientific and Practical Conference, December 22, 2023. - Boston, USA, 2023. - С. 81-82.
Abstract: Конкуренція -це боротьба між компаніями за найбільш сприятливі умови для виробництва і збуту своєї продукції з метою досягнення кращих результатів у своїй підприємницькій діяльності. Розвиток конкурентних відносин є необхідною умовою ефективного впливу ринкових механізмів для досягнення стійкого економічного зростання. Від того, якими засобами і можливостями володіє підприємство на своєму цільовому ринку, залежить і вибір конкурентної стратегії. Підприємство повинно використовувати кожну можливість для отримання переваг перед конкурентами, саме тому важливими є стратегії підвищення конкурентоспроможності.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31025
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Логінова К. С. тези.pdf607,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.