Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31025
Назва: Теоретична основа базових стратегій підвищення конкурентоспроможності компанії
Автори: Логінова К. С.
Теми: конкуренція
конкурентоспроможність
стратегії підвищення конкурентопроможності
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Логінова К. С. Теоретична основа базових стратегій підвищення конкурентоспроможності компанії / К. С. Логінова // Scientific practice: modern and classical research methods : Materials of V International Scientific and Practical Conference, December 22, 2023. - Boston, USA, 2023. - С. 81-82.
Короткий огляд (реферат): Конкуренція -це боротьба між компаніями за найбільш сприятливі умови для виробництва і збуту своєї продукції з метою досягнення кращих результатів у своїй підприємницькій діяльності. Розвиток конкурентних відносин є необхідною умовою ефективного впливу ринкових механізмів для досягнення стійкого економічного зростання. Від того, якими засобами і можливостями володіє підприємство на своєму цільовому ринку, залежить і вибір конкурентної стратегії. Підприємство повинно використовувати кожну можливість для отримання переваг перед конкурентами, саме тому важливими є стратегії підвищення конкурентоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31025
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логінова К. С. тези.pdf607,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.