Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31248
Назва: Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Небилиця О. А.
Теми: маркетинг
інформація
споживач
задоволення
ринок
дослідження
метод
товар
збут
ціна
комунікація
конкуренція
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. О.А. Небилиця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 13 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, форми та методи оцінювання протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31248
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
316 РП ОК24_Маркетинг_Небилиця_Логістика.docx.pdf381,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.