Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3134
Назва: МУЗЕЙНИЙ МАРКЕТИНГ
Автори: Корсун Ю. Ю.
Теми: музейний маркетинг
концепція комерційного та некомерційного маркетингу
стратегія
дослідження
попит
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Корсун Ю.Ю. Музейний маркетинг / Ю.Ю. Корсун // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 5 - 7
Короткий огляд (реферат): Доведено, що маркетинг і менеджмент активно застосовуються не тільки у комерційному секторі, але й у сфері некомерційних організацій, включно з організаціями сфери культури. Визначено, що у сфері дозвілля сьогодні зосереджено величезний ринковий потенціал. Охарактеризовано специфіку музейного маркетингу, яка значною мірою відрізняється від зви-чайного, а саме комерційного. Розглянуто основні положення та напрями музейного маркетингу.
Доказано, что маркетинг и менеджмент активно используются не только в коммерческом секторе, но и в сфере некоммерческой деятельности, включая организации в сфере культуры. Определено, что в сфере досуга сегодня сконцентрирован огромный рыночный потенциал. Охарактеризована специфика музейного маркетинга, который значительно отличается от обычного, а именно коммерческого. Рассмотрены основные положения, особенности, направления и тенденции современного музейного маркетинга.
Nowadays, marketing and management are widely used not only in the commercial sector, but also in non-profit activities, including culture organizations. It is defined that today, enormous market potential is concentrated in the field of entertainment. The specificity of museum marketing is characterized, as it differs much from the usual one, i. e. commercial. This article describes the main provisions, features, directions and trends of the modern museum marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3134
Розташовується у зібраннях:№4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корсун Ю.Ю. МУЗЕЙНИЙ МАРКЕТИНГ.pdf426,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.