Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3140
Title: РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ
Authors: Бондаренко М. В.
Keywords: банк
контроль
маркетингова діяльність
функція
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Бондаренко М.В. Рекомендації щодо вдосконалення контролю маркетингової діяльності банку / М.В. Бондаренко // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 12 - 14
Abstract: Досліджено активний контроль за діяльністю установ кредитної системи в Україні, особливо комерційних банків. Доведено, що для вирішення проблем маркетингу ключове значення має організація багатопланового, послідовного і ретельного внутрішнього контролю, без якого важко існувати на ринку в боротьбі з конкурентами.
Исследован активный контроль за деятельностью учреждений кредитной системы в Украине, особенно коммерческих банков. Доказано, что для решения проблем маркетинга ключевое значение имеет организация многопланового, последовательного и тщательного внутреннего контроля, без которого трудно существовать на рынке в борьбе с конкурентами.
Active control over the functioning of the credit system institutions in Ukraine, especially commercial banks, has been studied. It has been proved that for solving marketing problems the organization of multidimensional, successive and comprehensive internal control without which it is difficult to exist in the market in a fight against competitors has a key value.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3140
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.