Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3140
Назва: РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ
Автори: Бондаренко М. В.
Теми: банк
контроль
маркетингова діяльність
функція
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Бондаренко М.В. Рекомендації щодо вдосконалення контролю маркетингової діяльності банку / М.В. Бондаренко // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 12 - 14
Короткий огляд (реферат): Досліджено активний контроль за діяльністю установ кредитної системи в Україні, особливо комерційних банків. Доведено, що для вирішення проблем маркетингу ключове значення має організація багатопланового, послідовного і ретельного внутрішнього контролю, без якого важко існувати на ринку в боротьбі з конкурентами.
Исследован активный контроль за деятельностью учреждений кредитной системы в Украине, особенно коммерческих банков. Доказано, что для решения проблем маркетинга ключевое значение имеет организация многопланового, последовательного и тщательного внутреннего контроля, без которого трудно существовать на рынке в борьбе с конкурентами.
Active control over the functioning of the credit system institutions in Ukraine, especially commercial banks, has been studied. It has been proved that for solving marketing problems the organization of multidimensional, successive and comprehensive internal control without which it is difficult to exist in the market in a fight against competitors has a key value.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3140
Розташовується у зібраннях:№4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.