Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3151
Название: ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Авторы: Разінькова М. М.
Ключевые слова: маркетингові комунікації
маркетингова комунікаційна політика
інтегровані маркетингові комунікації
просування
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Разінькова М.М. Інтегровані маркетингові комунікації в умовах сучасного ринку / М.М. Разінькова // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 17 - 18
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано вплив маркетингових комунікацій на розвиток підприємств. На основі проведеного аналізу обґрунтовано необхідність удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств та доцільність використання інтегрованих маркетингових комунікацій з метою підвищення ефективності їх функціонування в мінливих умовах сучасного ринку.
Проанализировано влияние маркетинговых коммуникаций на развитие предприятий. На основе проведенного анализа обоснованы необходимость совершенствования маркетинговой коммуникационной политики предприятий и целесообразность использования интегрированных маркетинговых коммуникаций для повышения эффективности их функционирования в изменчивых условиях современного рынка.
The influence of marketing communications on enterprises development is analysed. Basing on the analysis held the necessity of improvement of marketing communication policy of enterprises and the expedience of the use of computer-integrated marketing communications for the increase of efficiency of their functioning under unstable of modern market conditions are grounded.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.