Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3151
Назва: ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Автори: Разінькова М. М.
Теми: маркетингові комунікації
маркетингова комунікаційна політика
інтегровані маркетингові комунікації
просування
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Разінькова М.М. Інтегровані маркетингові комунікації в умовах сучасного ринку / М.М. Разінькова // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 17 - 18
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано вплив маркетингових комунікацій на розвиток підприємств. На основі проведеного аналізу обґрунтовано необхідність удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств та доцільність використання інтегрованих маркетингових комунікацій з метою підвищення ефективності їх функціонування в мінливих умовах сучасного ринку.
Проанализировано влияние маркетинговых коммуникаций на развитие предприятий. На основе проведенного анализа обоснованы необходимость совершенствования маркетинговой коммуникационной политики предприятий и целесообразность использования интегрированных маркетинговых коммуникаций для повышения эффективности их функционирования в изменчивых условиях современного рынка.
The influence of marketing communications on enterprises development is analysed. Basing on the analysis held the necessity of improvement of marketing communication policy of enterprises and the expedience of the use of computer-integrated marketing communications for the increase of efficiency of their functioning under unstable of modern market conditions are grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Розташовується у зібраннях:№ 4



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.