Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3151
Title: ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ
Authors: Разінькова М. М.
Keywords: маркетингові комунікації
маркетингова комунікаційна політика
інтегровані маркетингові комунікації
просування
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Разінькова М.М. Інтегровані маркетингові комунікації в умовах сучасного ринку / М.М. Разінькова // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 17 - 18
Abstract: Проаналізовано вплив маркетингових комунікацій на розвиток підприємств. На основі проведеного аналізу обґрунтовано необхідність удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємств та доцільність використання інтегрованих маркетингових комунікацій з метою підвищення ефективності їх функціонування в мінливих умовах сучасного ринку.
Проанализировано влияние маркетинговых коммуникаций на развитие предприятий. На основе проведенного анализа обоснованы необходимость совершенствования маркетинговой коммуникационной политики предприятий и целесообразность использования интегрированных маркетинговых коммуникаций для повышения эффективности их функционирования в изменчивых условиях современного рынка.
The influence of marketing communications on enterprises development is analysed. Basing on the analysis held the necessity of improvement of marketing communication policy of enterprises and the expedience of the use of computer-integrated marketing communications for the increase of efficiency of their functioning under unstable of modern market conditions are grounded.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3151
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.