Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31607
Title: Методичний підхід до визначення соціальної значимості проєкту у сфері соціального підприємництва
Authors: Ковтун М. В.
Keywords: соціальне підприємництво
публічно-приватне партнерство
Issue Date: 2023
Citation: Ковтун М. В. Методичний підхід до визначення соціальної значимості проєкту у сфері соціального підприємництва / М. В. Ковтун // Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2023. – Т. 8. - № 1. - С. 329–333.
Abstract: У статті зазначено, що важливим напрямом державної політики є підтримка соціального підприємництва. Формування публічно-приватного партнерства в напрямі реалізації проєктів соціально-орієнтованого спряму-вання має бути скеровано на впровадження соціальних інновацій. Соціальне підприємництво за своєю суттю є інноваційною бізнес-моделлю. Розвиток публічно-приватного партнерства у сфері соціального підприємництва є інноваційним проєктом, який використовує інноваційні інструменти розвитку. Для обґрунтування запропонованої методики було проведено оцінювання соціальної значимості реалізації проєкту на прикладі трьох проєктів у сфері соціального підприємництва ІТ-сфери. Запропонований методичний підхід дозволяє оцінити весь обсяг витрачених ресурсів під час реалізації проєкту, зокрема фінансових і людських, а також дозволяє визначити ступінь впливу на соціальну складову суспільства. Маючи на меті дослідження основних показників господарювання соціального підприємництва у ринковому середовищі, проведено SWOT-аналіз, який чітко відображає процес встановлення зв’язків між найхарактернішими для розвитку діяльності можливостям, загрозами, сильними сторонами (перева-гами), слабкостями, результати якого в майбутньому можуть бути використані для формування і вибору стратегій розвитку соціального підприємництва. В Україні останніми роками соціальне підприємництво за ініціа-тивою підприємців почало динамічно розвиватися, що є показником готовності суспільства до змін, до приймання ризиків, відповідальності та використання нових можливостей. На сьогодні соціальні підприємці – це досвідчені особи, які орієнтовані на інновації, на успіх і прибуток, на створення соціального та економічного блага, вони володіють такими характеристиками, як ініціативність, винахідливість креативність, стратегічне мислення, новаторство, завзятість, відданість справі та місії, здатність планувати і обходитися малими ресурсами.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31607
Appears in Collections:Статті (ДУПАЕП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ujae_2023_r01_a48.pdf415,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.