Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32662
Назва: Основні напрями підвищення ефективності діяльності підприємства
Автори: Герасимов О. К.
Теми: ефективність
показник
кластер
ранжування
оцінка
напрям
фактор
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Герасимов О. К. Основні напрями підвищення ефективності діяльності підприємства / О. К. Герасимов // Управління розвитком. – № 1 (191). – С. 91-100.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему формування методичного забезпечення оцінювання ефективності діяльності підприємства та досліджено теоретичні підходи до її здійснення. Запропоновано для оцінювання ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті застосувати методичні підходи до оцінювання ефективності діяльності підприємства за об’єктивною та суб’єктивною складовими. Здійснено групування показників оцінювання за фінансовим, кадровим, виробничим, інноваційним, інформаційно-комунікаційним і маркетинговим напрямами, сформовано обґрунтований перелік показників за кожним напрямом, здійснено кластеризацію підприємств і розрахунок інтегрального показника за об’єктивною та суб’єктивною складовими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32662
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
герасимов.pdf546,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.