Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32675
Назва: Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві
Автори: Давидова О. Ю.
Теми: управління якістю продукції
послуги у готельно-ресторанному господарстві
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві : підручник / О. Ю. Давидова.- 2-ге вид. перероблене і доповнене. – Харків : Вид-во Іванченка І.С., 2024. – 494 с.
Короткий огляд (реферат): У підручнику розглянуто проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, що надають підприємства готельно-ресторанного господарства. Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджено економічні поняття якості, принципи та методи її оцінювання, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельно-ресторанного господарства в сучасних економічних умовах. Особливу увагу приділено системам управління якістю на базі стандартів ISO серії 9000, концепції TQM, системі управління безпекою харчових продуктів HACCP. Підручник призначається для студентів та викладачів закладів вищої освіти і працівників сфери індустрії гостинності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32675
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (ГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давыдова_УПРАВЛ〓ННЯ_ЯК〓СТЮ_репозитарии〓.pdf7,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.