Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679
Title: Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значення
Authors: Калінкін А. В.
Keywords: міжнародний маркетинг
стратегічний інструментарій
міжнародний ринок
Issue Date: 2024
Citation: Калінкін А. В. Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значення / А. В. Калінкін // Збірник тез доповідей : VI Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 р. - Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, 2024. - Т. 2. - С. 43-44.
Abstract: Розглянуто сутність стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу, його значення для успішного функціонування компаній на міжнародному ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679
Appears in Collections:Статті (МЕВ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.