Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679
Назва: Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значення
Автори: Калінкін А. В.
Теми: міжнародний маркетинг
стратегічний інструментарій
міжнародний ринок
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Калінкін А. В. Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингу: сутність і значення / А. В. Калінкін // Збірник тез доповідей : VI Міжнародна науково-практична конференція з економічних та гуманітарних питань, 14-15 березня 2024 р. - Дніпро: ДВНЗ УДХТУ, 2024. - Т. 2. - С. 43-44.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність стратегічного інструментарію міжнародного маркетингу, його значення для успішного функціонування компаній на міжнародному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32679
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.