Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32697
Title: Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності
Authors: Пилипенко А. А.
Березовський К. М.
Keywords: маркетинговий потенціал
стратегічна відповідність
цільова орієнтація підприємства
синергетичний ефект
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Пилипенко А. А. Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності / А. А. Пилипенко, К. М. Березовський // Економіка розвитку. ‒ 2013. ‒ № 4. ‒ С. 109-117.
Abstract: Систематизовано підходи до визначення елементів та структурування категорії «потенціал». Запропоновано підхід до ідентифікації сутності маркетингового потенціалу промислового підприємства, виходячи з наявності стратегічних розривів. Удосконалено технологію оцінювання маркетингового потенціалу підприємства через рівень його стратегічної відповідності, для якої виділено внутрішній, зовнішній, синергетичний та компенсаторний напрями прояву. Визначено напрями забезпечення стратегічної відповідності підприємства та доведено необхідність їхнього подання як цільових орієнтирів для системи маркетингового управління.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32697
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
109-117.pdf4,89 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.