Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32697
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко А. А.-
dc.contributor.authorБерезовський К. М.-
dc.date.accessioned2024-05-28T11:24:17Z-
dc.date.available2024-05-28T11:24:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПилипенко А. А. Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності / А. А. Пилипенко, К. М. Березовський // Економіка розвитку. ‒ 2013. ‒ № 4. ‒ С. 109-117.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32697-
dc.description.abstractСистематизовано підходи до визначення елементів та структурування категорії «потенціал». Запропоновано підхід до ідентифікації сутності маркетингового потенціалу промислового підприємства, виходячи з наявності стратегічних розривів. Удосконалено технологію оцінювання маркетингового потенціалу підприємства через рівень його стратегічної відповідності, для якої виділено внутрішній, зовнішній, синергетичний та компенсаторний напрями прояву. Визначено напрями забезпечення стратегічної відповідності підприємства та доведено необхідність їхнього подання як цільових орієнтирів для системи маркетингового управління.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУru_RU
dc.subjectмаркетинговий потенціалru_RU
dc.subjectстратегічна відповідністьru_RU
dc.subjectцільова орієнтація підприємстваru_RU
dc.subjectсинергетичний ефектru_RU
dc.titleОцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:№ 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
109-117.pdf4,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.