Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32697
Название: Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності
Авторы: Пилипенко А. А.
Березовський К. М.
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
стратегічна відповідність
цільова орієнтація підприємства
синергетичний ефект
Дата публикации: 2013
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Пилипенко А. А. Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності / А. А. Пилипенко, К. М. Березовський // Економіка розвитку. ‒ 2013. ‒ № 4. ‒ С. 109-117.
Краткий осмотр (реферат): Систематизовано підходи до визначення елементів та структурування категорії «потенціал». Запропоновано підхід до ідентифікації сутності маркетингового потенціалу промислового підприємства, виходячи з наявності стратегічних розривів. Удосконалено технологію оцінювання маркетингового потенціалу підприємства через рівень його стратегічної відповідності, для якої виділено внутрішній, зовнішній, синергетичний та компенсаторний напрями прояву. Визначено напрями забезпечення стратегічної відповідності підприємства та доведено необхідність їхнього подання як цільових орієнтирів для системи маркетингового управління.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32697
Располагается в коллекциях:№ 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
109-117.pdf4,89 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.