Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32699
Назва: Формування стратегії зовнішньоторговельних зв’язків підприємства
Автори: Леонідов І. А.
Дзеніс О. О.
Теми: зовнішня торгівля
зовнішньоторговельні зв’язки підприємства
стратегія зовнішньоторговельних зв’язків
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Леонідов І. А. Формування стратегії зовнішньоторговельних зв’язків підприємства / І. А. Леонідов, науковий керівник: О. О. Дзеніс // Сучасна парадигма розвитку світової економіки: проблеми, виклики, перспективи: збірник матеріалів всеукраїнської студентської науково-практичної інтернет-конференції, 12 квітня 2024 р. : тези допов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – С. 96-97.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто сутність і особливості формування зовнішньоторговельної стратегії розвитку підприємства; досліджено фактори впливу на формування стратегії зовнішньоторговельної діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32699
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс-Леонідов.pdf6,49 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.