Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32751
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОчколас К. Д.-
dc.date.accessioned2024-05-30T13:30:23Z-
dc.date.available2024-05-30T13:30:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationОчколас К. Д. Імідж підприємства як основа формування репутації / К. Д. Очколас, науковий керівник: К. В. Ларіна // Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки: матеріали VI міжнародної студентської наукової конференції, 22 березня, 2024 р. / ГО «Молодіжної наукової ліги». – Кременчук – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. – С. 117–120.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32751-
dc.description.abstractАвтор розглядає та аналізує наукові визначення термінів «імідж» та «репутація» з метою дослідження ієрархічної системи взаємозв'язку між термінами, яка побудована на визначенні спільних та відмінних характеристик і складових структури іміджу та репутації. Предметом дослідження є формування ієрархічної системи взаємозв’язку іміджу та репутації підприємства, що включає визначення сутності термінів «імідж» та «репутація», визначення та порівняння характеристик і складових структури іміджу та репутації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectрепутаціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectскладові іміджуru_RU
dc.subjectскладові репутаціїru_RU
dc.subjectвнутрішній іміджru_RU
dc.subjectзовнішній іміджru_RU
dc.titleІмідж підприємства як основа формування репутаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Імідж підприємства як основа формування репутації.pdf436,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.