Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32751
Назва: Імідж підприємства як основа формування репутації
Автори: Очколас К. Д.
Теми: репутація
імідж
складові іміджу
складові репутації
внутрішній імідж
зовнішній імідж
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Очколас К. Д. Імідж підприємства як основа формування репутації / К. Д. Очколас, науковий керівник: К. В. Ларіна // Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки: матеріали VI міжнародної студентської наукової конференції, 22 березня, 2024 р. / ГО «Молодіжної наукової ліги». – Кременчук – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. – С. 117–120.
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає та аналізує наукові визначення термінів «імідж» та «репутація» з метою дослідження ієрархічної системи взаємозв'язку між термінами, яка побудована на визначенні спільних та відмінних характеристик і складових структури іміджу та репутації. Предметом дослідження є формування ієрархічної системи взаємозв’язку іміджу та репутації підприємства, що включає визначення сутності термінів «імідж» та «репутація», визначення та порівняння характеристик і складових структури іміджу та репутації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32751
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Імідж підприємства як основа формування репутації.pdf436,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.