Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32751
Title: Імідж підприємства як основа формування репутації
Authors: Очколас К. Д.
Keywords: репутація
імідж
складові іміджу
складові репутації
внутрішній імідж
зовнішній імідж
Issue Date: 2024
Citation: Очколас К. Д. Імідж підприємства як основа формування репутації / К. Д. Очколас, науковий керівник: К. В. Ларіна // Теоретичне та практичне застосування результатів сучасної науки: матеріали VI міжнародної студентської наукової конференції, 22 березня, 2024 р. / ГО «Молодіжної наукової ліги». – Кременчук – Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп», 2024. – С. 117–120.
Abstract: Автор розглядає та аналізує наукові визначення термінів «імідж» та «репутація» з метою дослідження ієрархічної системи взаємозв'язку між термінами, яка побудована на визначенні спільних та відмінних характеристик і складових структури іміджу та репутації. Предметом дослідження є формування ієрархічної системи взаємозв’язку іміджу та репутації підприємства, що включає визначення сутності термінів «імідж» та «репутація», визначення та порівняння характеристик і складових структури іміджу та репутації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32751
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.