Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32881
Назва: Масштабування бізнесу - як один із напрямків стратегії розвитку підприємства
Автори: Кінас І. О.
Вядрова Н. Г.
Теми: розвиток
підприємство
масштабування
стратегія
стратегія розвитку
дистрибуція
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Кінас І. О. Масштабування бізнесу - як один із напрямків стратегії розвитку підприємства / І.О. Кінас, Н. Г. Вядрова // Успіхи і досягнення у науці. - 2024. № 3(3). - Т. 2. - С. 160-170.
Короткий огляд (реферат): Представлений матеріал демонструє як сучасні компанії можуть успішно масштабувати свій бізнес та які фактори впливають на успіх цього процесу; проведено дослідження різних підходів до масштабування бізнесу та їх ефективність в різних секторах та ринкових умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32881
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.