Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32907
Title: Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Холодний Г. О.
Keywords: соціальний маркетинг
фандрайзинг
соціальні проєкти
соціальна відповідальність
Issue Date: 2024
Citation: Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Г. О. Холодний. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 11 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32907
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
доп. АСП_075_ОК8_Соціальний маркетинг_Холодний.pdf448,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.