Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32910
Назва: Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємства
Автори: Ус М.
Легка А.
Теми: маркетингові інструменти
інтернет-технології
просування
методи просування продукції підприємства
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ус М. Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємства [Електроний ресурс] / М. Ус, А. Легка // Маркетинг в Україні : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 20 жовтня 2023 р. - Київ : КНЕУ, 2023. -С. 357-359.
Короткий огляд (реферат): Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємства Анотація. Визначенно та розглянуто сучасні інструменти та інтернет-технологій, які використовуються для ефективного просування продукції підприємств. Акцентовано увагу на необхідності врахування специфіки бізнесу, масштабів діяльності та існуючого бюджету, що виділяється на маркетинг в цілому та просування зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32910
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.